Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 24 september 2010

Av Jenny - 24 september 2010 19:10

Hej mina vänner !

Här har jag planerat en hel helg och lite till bara för mig och Maja,

men varför är det två till här hemma då ?!

Jo det är SAS j-la fel !!!

Skulle köra mina killar till Landvetter flygplats vid elva tiden.

Och efter en stund åkte jag där ifrån med en jätte ledsen kille.

Problemet va........18 sjukskrivna piloter och ett trasigt plan !!!

ÅÅÅÅHHHHHH !!!!

Hur får man en förkrossad lite kille att bli glad igen ?

JO man frågar honom vad han vill göra förutom att åka till Åre.

Gissa vad vi fick som svar ????

Kan vi inte åka till Cupern ?? :-)

Han är för go !

Men näst efter Cypern kom ändå att han ville åka till badhus.

Killarna åkte till Kungsbacka badhus och jag och Maja åkte som planerat till Sahlgrenska för att hälsa på mormor.

Nu har vi ätit en god och mysig fredagsmiddag bestående av en klassiker.....tacos.

Imorgon åker via alla in till stan med tåget från Mickelboda som planerat fast David och Emil hänger med.

Vi ska äta lunch och sen ska tjejerna gå och shoppa och killarna ska gå på Frölunda-Brynäs.

Söndag blir det att fixa med mitt projekt som jag nu kan säga vad det är efter som david är hemma och kan se vad det är.

Jag ska vitlasera badrumstaket.

 

Hoppas ni får en bra fredagkväll !

 

En extra stor kram till fam Kjellgren i Åre !

Hoppas vi ses snart !

Kramar Jenny

  

 

Av Jenny - 24 september 2010 07:21

God morgon mina vänner !

Idag ät det fredagen den 24/9 och det betyder att idag åker mina killar till Åre.

David har jobbat inatt så han sover ett par timmar innan dom ska åka.

Under tiden passar jag och barnen på att ha lite mysmorgon, men god frukost och en mysig brasa.

Det blir nog inget besök på sjukhuset hos mormor idag.

Hon har haft ganska mycket flimmer det sista dygnet så hon ska få genomgå en konvertering (tror jag att det hette).

För den som inte vet vad jag menar så är det elchocker.

Så det blir nog mer tid över för lite städning och mer tid till mitt projekt.

Nu ska jag dricka upp min dagliga Nutrilette shake och mitt kaffe innan jag hoppar iduschen.

Jag får väl kolla killarnas väskor oxå så dom har fått med sig allt :)

 

Ha en bra dag !

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards