Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 14 september 2010

Av Jenny - 14 september 2010 17:38

 
Av Jenny - 14 september 2010 15:16

 
Av Jenny - 14 september 2010 12:46

Äntligen ska vi få vårt nya trådlösa bredband !

Först sa dom att det skulle dröja fram tills den 4 oktober innan vi kunde använda det, men efter påtryckningar så kan dom koppla in det redan på fredag.

Konstigt !!!!

Ska bli skönt att äntligen få ha ett fungerande bredband igen.

Nu har jag ätit lunch, så nu är jag mätt i magen en stund ialla fall :)

Regner vräker fortfarande ner utanför fönstret.

Ett riktigt busväder.

Just nu är min store kille på väg hem med bussen.

Han är så duktig !

 

Kramar Jenny

Av Jenny - 14 september 2010 07:13

God morgon mina vänner !

Då var det tisdag igen.

En grå, regnig, rösen tisdag.

Idag har jag nått min gräns.

Öppna skor är passé nu !

I alla fall för min del.

När jag skulle till jobbet tänkte jag att jga borde väl ha ett par "vanliga" skor någonstans, men nä det hade jag inte.

Jag har enbart sommar (öppna) skor och ett par stövlar.

Men inga skor där i mellan.

Kanske är dax att införskaffa detta.

I går skulle Emil med mig ut och springa.

Det gick så där om jag får säga så.

Jag tror vi sprang totalt 200 meter.

Förra gången han va med mig ute så sprang han nästan fyra kilometer.

Och idag kommer underbara kusin "Myran" och passar mina barn så jag och David ska ut en sväng själva.

Men jag kan aldrig i min vildaste fantasi tro att han kommer gå med på att springa :)

Man får väl vara glad för det lilla.

Imorgon är det min lediga dag, mormors operations dag !

Och för en gångsskull har jag inget planerat....helt otroligt.

Om det är sånt här väder i morgon så får det nog ble en inne mysar dag med familjen.

Det är inte helt fel !

 

Hoppas ni får en bra dag !

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards