Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 21 september 2010

Av Jenny - 21 september 2010 18:28

Hej mina vänner !

Nu har jag och den gamla tanten varit ute och sprungit.

När vi kom hem stod middagen på bordet.

Idag blev det lax och potatismos.

Fortsätter jag att äta lika bra hela veckan så klarar jag nog ett kg den här veckan oxå.

Nu ska jag snart natta Maja och David:)

David ska jobba inatt så jag får mysa själv i soffan ikväll.

Imorgon kommer dom nya fönsterna ÄNTLIGEN !

Sen ska dom bara på plats och det gäller även den nya ytterdörren.

 

Hoppas ni får en bra kväll !

 

Kramar Jenny

Av Jenny - 21 september 2010 11:06

När företaget bjuder på frukt så är jag typiskt nog inte hungrig !

Nästan alla andra dagar är jag vrålhungrig redan vid elva,

men inte idag när jag har hur mycket frukt som helst att frossa i.

Nu har solen äntligen börjat visa sig.

Tittade på väderprognosen igår kväll och det såg ut som om det skulle vara hyffsat väder fram tills helgen ialla fall.

På lördag får jag gärna vara bra väder då jag eventuellt ska till Göteborg med mamma, Maja, Sanna och Myran.

En riktig tjej grej :)

Hoppas bara att det blir av.

Vet inte ifall mormor kanske får komma hem till helgen och då kanske det blir ändrade planer för oss.

Den som lever får se.

Nu när vi har ett fungerande bredband hemma så blir det mera bloggande och fler bilder :)

Känns som en lyx att kunna titta på ett youtube klipp utan att det hackan eller buffrar i en kvart.

Samma när det gäller spotify !

Nu kan vi äntligen börja använda datorn på riktigt !

Nu är det bara 40 minuter kvar till lunch och då blir det bacon och äggröra.

Hade lite brist på fantasi i går och det brukar vara ett säkert kort när det inte blivit några rester över.

 

Kramar Jenny

Av Jenny - 21 september 2010 07:24

God morgon mina vänner !

Ingen bra start på dagen.

En sprängande huvudvärk som sträcker sig från nacken och vid öronen fram till pannan.

Hoppas verkligen att det inte är en ny förkylning på gång.

I går kväll var jag och den gamla tanten ute på en joggingrunda i ösregnet.

Det va jätte skönt att röra lite på sig.

Och igår fick vi äntligen igång vårt nya bredband, så jag passade på att lägga ut lite saker på tradera.

David gick ner till bussen igår för att möta Emil, men bussen bara dundrade förbi.

Så Emil fick åka en extra sväng till Hyssna innan han kom hem :)

Som tur är har jag sagt till honom att bussarna alltid åker tillbaka till Sätila när dom lämnat av alla barnen.

I söndags möblerade jag om lite i majas rum och givetvis så ville Emil ändra lite i sitt rum oxå.

Jag blev gott förvånad när han kom med en ide som va bättre än min :)

Så nu har båda barnen var sitt om möblerat och nystädat rum.

Ikväll blir det en promenad ochs en ska jag lägga ut lite mer saker på tradera och sen är det soffan som gäller.

 

Hoppas ni får en bra dag !

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards