Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 3 september 2010

Av Jenny - 3 september 2010 14:02

 
Av Jenny - 3 september 2010 12:38

Hej igen !

Nu har jag äntligen rört runt lite i grytan.

Jag skickade ett mejl till rektorn .

Skrev precis vad jag tyckte och tänkte.

Det tog inte många minuter innan hon ringde upp mig.

Hon tackade för att jag hade hört av mig till henne.

När hon frågade vilken personal det var jag hade träffat så kunde jag ju inte säga det efter som ingen av dom har presenterat sig.

Och bara det tyckte hon var katastrof.

Hoppas verkligen att hon håller vad hon lovat och att det händer något inom kort.

Jag ger det en vecka !!

Tänk om alla hade kunnat vara som Marianne (rektorn).

 

Hoppas ni får en bra eftermiddag !

 

Kramar Jenny

 

P.s Tack för era kommentarer ang fritids, bra att höra andras tankar om det oxå.

Av Jenny - 3 september 2010 07:35

 God morgon mina vänner !

Eller jag hade hoppats på att det var det.

Jag hade en jätte bra morgon ända tills jag kom till fritids.

Jag trodde jag hade varit med om det mesta när det gäller mottagande på fritids, men nu har bägaren runnit över.

Idag var det ännu en ny personal (för mig).

När vi kommer in så sitter hon och läser scheman vid ett skrivbord.

Det va precis så att hon hälsade (men inte på Emil ).

När jag sagt hej då till Emil så gick jag ut i hallen, men smyg tittade in mot det rum där Emil och personalen satt.

Emil satt ensam på soffan och personalen fortsatte med sitt !

Han såg så vilsen och ensam ut !!!!

Jag va så nära att gå in och ta med honom därifrån !!!!

Nästa gång kommer jag förmodligen att göra det.

Det värker i mitt hjärta att se min lille kille så vilsen ut på ett nytt ställe !

Tycker det är katastrofalt dåligt !!!!!

Jag va så arg när jag satte mig i bilen så tårarna sprutade och det gör dom fortfarande   .

Hoppas att denna dagen får en ny vändning !!!!

 

Hoppas ni får en bra dag !

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards