Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 16 september 2010

Av Jenny - 16 september 2010 12:35

Hej !

Har på morgonen fått besked om att mormors operation gick bra och hon har äntligen vaknat.

Kunde inte fått bättre besked i nu läget.

En tung börda har lättat från mina axlar :)

Och david ringde förut efter han som sulle filma avloppet hade åkt.

Det va inte så illa som vi trodde.

Det var inget rör som va sönder, bara slitet.

Röret måste bytas inom ett år.

 

Ha en fortsatt bra dag !

 

Kramar Jenny

 

Av Jenny - 16 september 2010 11:14

 
Av Jenny - 16 september 2010 07:34

God morgon mina vänner !

Idag är det en regnig och grå torsdag.

Igår va det en händelserik ledig dag.

Först och främst så skulle mormor opereras igår eftermiddag.

Operationen blev uppskjuten till sent på eftermiddagen och informationen var dålig.

Sent på kvällen fick jag veta att operationen hade gått bra , och att dom hade kopplat bort hjärt-lungräddningsmaskinen, men hon låg fortfarande i respirator.

  Min lilla mormor   

Hoppas natten varit lugn.

Och som om inte detta vore nog så pajjade avloppet IGEN !

Nu riktas misstankarna åt att avloppsröret mellan huset och brunnen har gått sönder .

Idag kommer det en från Borås som ska filma avloppet.

Kul jobb :)

Skulle inte direkt vara dröm senariot att grva upp hela skiten.

Men mitt i allt detta så han vi rösta oxå.

Skönt att ha det gjort !

En sak mindre att tänka på.

Hoppas att den här dagen för med sig något bra !

 

Hoppas ni får en bra dag !

 

Kramar Jenny   

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards