Jenny Gustafsson

Direktlänk till inlägg 3 september 2010

Mitt hjärta värker !!!!!

Av Jenny - 3 september 2010 07:35

 God morgon mina vänner !

Eller jag hade hoppats på att det var det.

Jag hade en jätte bra morgon ända tills jag kom till fritids.

Jag trodde jag hade varit med om det mesta när det gäller mottagande på fritids, men nu har bägaren runnit över.

Idag var det ännu en ny personal (för mig).

När vi kommer in så sitter hon och läser scheman vid ett skrivbord.

Det va precis så att hon hälsade (men inte på Emil ).

När jag sagt hej då till Emil så gick jag ut i hallen, men smyg tittade in mot det rum där Emil och personalen satt.

Emil satt ensam på soffan och personalen fortsatte med sitt !

Han såg så vilsen och ensam ut !!!!

Jag va så nära att gå in och ta med honom därifrån !!!!

Nästa gång kommer jag förmodligen att göra det.

Det värker i mitt hjärta att se min lille kille så vilsen ut på ett nytt ställe !

Tycker det är katastrofalt dåligt !!!!!

Jag va så arg när jag satte mig i bilen så tårarna sprutade och det gör dom fortfarande   .

Hoppas att denna dagen får en ny vändning !!!!

 

Hoppas ni får en bra dag !

Kramar Jenny

 
 
Ingen bild

Maria Kjellgren

3 september 2010 07:53

Du måste ta tag i detta Jenny. BERÄTTA för dom hur du känner och vad du förväntar dig av dom! Säger Emil något till dig, om att han inte trivs? för det kan ju bli nästa steg. Även om du inte visar att du blir ledsen så känner han det. Barn har märkliga känselspröt, utfällda för att känna sina föräldrars känslor och vibbar. David får hjälpa dig! Säg till att ni vill ha ett möte OMGÅENDE! jag sitter i ditt öra och peppar dig! Kram Maria

Jenny

3 september 2010 08:02

Tack snälla !!
Jag har mailat rektorn nu.
Kramar Jenny

 
Ingen bild

Ellen

3 september 2010 11:31

Hej Jenny,
Vi hade exakt samma problem. Har en liten kille som då var i ett oerhört stort behov av att känna sig trygg. Vi möttes av samma bemötande som du, gång på gång. Alex var ledsen och tyckte att gå till fritis på morgonen var det värsta som fanns. Och lika arg och frustrerad/ledsen var jag! Tänkte att; varför kan inte människor som valt att arbeta med barn se att alla barn är olika och har olika behov?
Det slutade iaf med att jag fick förklara för dem att de var tvugna att komma och säga hej o godmorgon när vi kom. Fick förklarat att Alex behövde ett mänskligt och trevligt bemötande för att känna sig trygg. HUR SVÅRT KAN DET VARA??? Det räckte iaf och allt löste sig fint.

Stå på dig, tala om för dem vad ditt barn behöver. De är uppenbarligen (fortfarande) inte kompetenta till att se till barns olika behov.

Kram Ellen

 
Ingen bild

Viktoria

3 september 2010 19:05

Jag ska oxå maila, så att hon verkligen förstår att vi är fler som reagerar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 31 december 2014 08:32

God morgon fining! Årets sista dag har precis startat. Har gått upp lite extra tidigt för att hinna med egenträning, pt-kund m.m innan firandet kan börja. Jag har inte hunnit blogga så mycket den sista tiden och det beror på att jag haft en mas...

Av Jenny - 21 december 2014 16:18

Hej fining! Hur har din helg varit?   Ifredags var jag på julbord med jobbet. God mat och trevligt sällskap. Länge sedan jag skrattade sååå mycket :-) Var hemma vid halv ett och stupade direkt i sängen. I går tog vi det ganska lugnt. ...

Av Jenny - 14 december 2014 15:37

Hej fining! Igår var det fullt ös. Först hade vi en lååång lussefrukost hela familjen. Och enligt tradition så ska det vara varm choklad med grädde :-) Sen hade jag ett pass med pt-kund på gymmet och lite egenträning. Hem och packa en väska...

Av Jenny - 12 december 2014 16:22

  Hej fining! Då är det fredag igen och vi har en lång helg framför oss. Ikväll är det jag och barnen som har fredagsmys medans David får jobba.   Idag startade jag dagen med att nå ett stort delmål på vågen. NU har jag bara två kg kvar...

Av Jenny - 6 december 2014 20:19

Hej fining! Det har gått lite mer än en vecka sen jag skrev sist. Tiden har helt enkelt inte räckt till.... Jag har haft provträningar, egenträning en massa planering som tagit den lilla tiden som blivit över... Och som grädde på moset fick jag e...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards