Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Jenny - 1 oktober 2010 15:02

Hej mina vänner !

Nu är det inte långt kvar innan jag tar helg.

Närmare bestämt exakt 59 minuter i skrivande stund.

det har varit en ganska lugn eftermiddag eftersom

vi hade månadsavslut i går.

Nu sitter jag och dricker min Nutrilett smoothie och en kopp kaffe ur min elefantmugg.

Ikväll ska jag äntligen få titta på min film som jag köpte på tradera.

New Moon !!!

Innan det ska vi äta hemmalagad pizza.

Mums !

Och inte att glömma......jag ska tända en brasa oxå :-)

Hoppas innerligt att hemmet är välstädat och min fredags GT är upphälld :-) när jag kommer hem.

Jag ska klämma in ett litet samtal till min mormor innan myset börjar oxå.

Hon kom ju hem från sjukhuset igår.

Skönt att ha henne hemma igen !

Tyvärr kan jag inte hälsa på henne i helgen eftersom jag är lite förkyld.

Hoppas jag kan hälsa på henne på onsdag .

 

Hoppas ni får en mysig kväll !

 

Kramar Jenny

Av Jenny - 1 oktober 2010 13:30

 
Av Jenny - 1 oktober 2010 13:29

 
Av Jenny - 1 oktober 2010 13:27

 
Av Jenny - 1 oktober 2010 07:35

God morgon mina vänner !

Nu är det äntligen fredag igen.

Det var kol svart när jag åkte till jobbet idag .

Ikväll blir det tv mys i soffan för hela slanten.

Förkylningen håller sig fortfarande stabil vilket jag är väldigt glad för.

Jag och Ronja va ute och gick en lugn promenad på en timma igår.

Det var jätte skönt att bara gå och luffsa.

Det är ju inte så ofta jag tar det lugnt när jag är ute :-)

Idag längtar jag jätte mcket till lunchen.

Fick ett ryck i går kväll och gjorde ungsbakad lax, ungsrostade morötter och en kall sås på lätt creme fraiche och ädelost.

Det är så att det vattnas i munnen bara jag skriver detta :-)

 

Hoppas ni får en bra fredag !

 

Kramar Jenny 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards