Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Jenny - 22 oktober 2010 19:41


Du kan inte köpa eller sälja den
I själva verket måste du ge bort den för att få behålla den
Det är ont om kärlek, ändå kan du hitta den överallt
Kärleken är bräcklig; den dör i mörkret av svek, lögner, girighet och dryghet
Kärleken behöver sanningens ljus
Kärleken är stark; den kan besegra sjukdom, ensamhet,
hjärtesorg, separation och även död
Kärleken behöver tas hand om och få näring
Och framför allt, aldrig tas för given
Kärlekens ljus kan förändra ditt hjärta
och ditt hjärta kan förändra världen

Av Jenny - 22 oktober 2010 19:23

Av Jenny - 22 oktober 2010 19:17

Den är så himla bra så jag hoppas det blir rätt infogat :-)

Av Jenny - 22 oktober 2010 19:07

Har suttit och tittat igenom alla bilderna vi har i datorn.

Här kommer några av dom.

 

Min lilla tjej som växer alldeles för fort !

 

   

Min älskling....jätte nöjd över att vara med på dagis sommarfest   

 

Hoppas det blir en lika fin vinter i år !

Men kanske inte lika kall.

 

 

Hela våren längtade jag att det skulle bli så här fint och nu.....är det förbi.

Vart tog tiden vägen ??

 

Snart träffas dom igen......Grabbarna Liverpool !           

              

Snart kommer dom "hem" ......till oss !

Det ser vi fram emot hela familjen   

Av Jenny - 22 oktober 2010 18:51

Hej på er !

Nu har vi precis ätit en god potatisgratäng och lövbiff som David har lagat.

Gott värre !

Det får bli en lugn kväll idag efter som jag ska jobba lite imorgon förmiddag.

Och som om inte det vire nog så ska jag springa över milen imorgon.

Här sitter man ensam....vad gör dom andra.....jo dom tittar på bolibompa.

Hade varit mysigt med lite vuxenprat,

men vi kan väl ta det något annat år ..........

 

Hoppas ni får en mysig kväll !

 

Kramar Jenny

Av Jenny - 22 oktober 2010 07:27

God morgon mina vänner !

Herregud va det har blåst inatt !!

Men jag har sovit som en stock ....

David fick putta på mig när klockan ringde :-)

Tror ni att jag fick en chock när jag på väg till jobbet fick tvärnita,

för att det stod en omkullblåst studsmatta på vägen ?!

Det är inte varje dag det händer.

Igår kväll var jag på föräldramöte.

Det va kul att  få träffa lite nya föräldrar,

men att sitta i grupp och diskutera huruvida man får visa känslor inför barnen, eller om killar gråter m.m

Allvarligt !!

Men men alla är vi olika.

Det fanns säkert dom som tyckte det va jätte intressant.

Ikväll blir det mys med familjen.

Ska eventuellt jobba i morgon,

så det kanske blir en väldigt lugn kväll.

God mat ska vi äta ialla fall.

Potatisgratäng och lövbiff !

Kanske inte riktigt rimmar med min kalorifattiga diet,

men det är gott.

Har bett David köpa gräddfil och grönsaker.

Tänkte dippa, för att hålla mig ifrån barnens godis :-)

 

Hoppas ni får en bra dag !

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards