Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Jenny - 13 oktober 2010 14:02

Hej !

Idag har vi varit på en lite utflykt till stranden.

Det var kanon väder till en början, men tyvärr mulnade det på och det blev jätte rått i luften.

Men det va jätte mysigt att fika lite och barnen verkade nöjda.

Emil stannade kvar hos Bella på hemvägen (vilken skräll).

Maja och jag gick hem och käkade lite lunch.

Vet inte riktigt om jag orkar springa idag....sömnen har ju varit lite si så där inatt och huvudvärken har kommit tillbaka .

Får se hur det känns sedan......

Förr sa man alltid att "det går över när du gifter dig".

Var ska man säga som gift??

"Det går över när du skiljer dig"

Det låter väl så där kanske :-)

 

Ha det så bra !

 

Kramar jenny

Av Jenny - 13 oktober 2010 08:05

God morgon mina vänner !

Vet inte riktigt vad som har hänt i natt.

Först så ramlade Maja och klämde/slog sig på en träningsmaskin i går kväll, och nu vägrar hon att använda handen.

Jag får inte komma i närheten av den.

Inatt har hon legat med handen upp i vädret i sömnen.

Vid två inatt vaknade av att det va vääääälidigt blött i sängen.

Samma sak vid strax efter sju i morse.

Har det varit full måne i natt eller ????

Nu när jag skulle sätta på tvättmaskinen med alla lakanen efter natten så tar maskinen inte riktigt in vatten.

VARFÖR !!!??????

Sen ska jag och barnen till stranden på picknick med Johanna och Viktoria och alla barnen.

Skulle inte förvåna mig om mina barn ramlar i vattnet :-)

Vädret är än så länge fint.

Vet inte om jag borde kolla upp Majas hand.

 

Ha en bra dag !

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards