Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Jenny - 21 oktober 2010 14:51

 
Av Jenny - 21 oktober 2010 12:31

När årets första snö kommer kanske man ska ta det som en hint att

det är dax att byta till vinterdäck...eller?!

Det som kom fick inte ligga länge, men det varnas för mycket blötsnö inatt.

Kanske ska fundera på att flytta utomlands på vintern :-)

När jag vaknar upp ur denna mardröm så kanske snön är borta.........

 

Kramar Jenny

Av Jenny - 21 oktober 2010 12:31

När årets första snö kommer kanske man ska ta det som en hint att

det är dax att byta till vinterdäck...eller?!

Det som kom fick inte ligga länge, men det varnas för mycket blötsnö inatt.

Kanske ska fundera på att flytta utomlands på vintern :-)

När jag vaknar upp ur denna mardröm så kanske snön är borta.........

 

Kramar Jenny

Av Jenny - 21 oktober 2010 11:06

 
Av Jenny - 21 oktober 2010 07:50

God morgon mina vänner !

En svinkall torsdag morgon....

Jobbigt att sitta i bilen och höra på radion hur nära årets första snö finns.

Usch !

Jag har inte hunnit få på vinterdäcken ännu.

I går fick vi äntligen in ett par av dom nya fönstrena.

Under tiden var jag och Maja hos Viktoria, Bella och Gabriel och fikade.

När jag kom hem var det spån och damm i hela huset.

En bra anledning till att få städat och plockat undan lite extra :-)

Det ble jätte bra men dom nya fönstrena ialla fall.

Nu börjar det bli kallare och kallare så det är lite brådis att få in dom andra oxå.

Idag är det lite rörigt i mitt huvud.

Har inte riktigt förmågan att reda ut allt i nuläget.

Ikväll blir det ingen träning....tyvärr !

Jag ska på föräldramöte på dagis...JIPPI !!!!!

Ett föräldramöte för mig är att få veta vad barnen gör och vad som ska hända i framtiden.

Inte ha en massa övningar och diskussioner om en massa konstigt.

Men det är MIN åsikt !

Fick precis reda på att jag eventuellt ska jobba på lördag.

Hmmm vad ska man göra ??

 

Hoppas ni får en bra dag !

 

Kramar jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards