Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Jenny - 6 oktober 2010 15:09

Hej !

Idag har det varit en riktig fika dag.

Precis när första plåten med bullar var färdiga i morse så kom Viktoria och barnen hit och fikade.

Bella stannade kvar här ett par timmar.

Barnen lekte hur bra som helst.

Jag och Maja bakade lite choklad kakor.....

Det är en faslig tur att karaktären har varit på topp idag annars hade det slutat illa :-)

Nu ska jag snart ut och springa !!

Ensam !!!

 

Ha det så bra !

 

Kramar Jenny

Av Jenny - 6 oktober 2010 07:48

God morgon mina vänner !

En sån underbar onsdag.

Och en sån här bra dag, kan ju bara en go kille fylla år på :-)

 

Grattis "Malet" på 9 års dagen !!!!!

 

Nu sprakar det ordentligt i spisen.

En underbart ljud att lyssna på.

Båda barnen ligger nerbäddade i soffan under samma filt och myset.

Önskar att jag oxå kunde få plats under den filten och känna dv värmen från mina goa barn.

Ska snart ta tag i gårdagens middagsdisk som ingen orkade ta tag i i går.

Sen ska det bli bullbak !

Det får bli lite dansbandskanalen.se :-)

Hoppas på att jag kan åka och hälsa på mormor idag.

David har det bra som ligger ner bäddad hela dagen efetr som han har jobbat i natt.

 

Hoppas ni får en bra dag !

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards