Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Jenny - 28 oktober 2010 12:47

Gud va tiden går sakta idag.

Nu har jag äntligen fått i mig lite mat och det var välbehövligt.

Det är nästan lite deprimerande att sitta på jobbet och titta ut på höstrusket.

En sån här dag ska mna sitta hemma i soffan med en god bok och en sprakande brasa.

Önsketänkande......ja !

Det har varit en intensiv period och det känns som om det börjar bli dax att ladda med ny energi.

Vet bara inte hur......

Jag känner oxå av att det har varit brist på träning denna veckan pga att David jobbar kvällar hela veckan.

Så på lördag hoppas jag på ett nytt låååångt löparpass.

Förhoppningsvis är det bättre väder på lördag än vad det var förra veckan och då kanske det blirm lite lättare att springa.

 

Dax att börja jobba igen !

 

Kram kram  Jenny

Av Jenny - 28 oktober 2010 07:41

God morgon mina vänner !

Torsdag........

Snart fredag........

Trött så in i h-vete !!

Är jag den ända som anser att man ska visa respekt för dom som vill sova även om man själv inte kan ???!

Visst det måste vara jätte jobbigt att inte kunna sova en hel natt,

men måste alla andra oxå vara vakna för det?

I går va vi på Gekås.

Men jag fick nog inte köpt hälften av det jag hade skrivit upp av olika anledningar.

Det var sjukt mycket folk, saker och ting var flyttade till ett annat ställe m.m

När vi kom hem så hyrde David den sista Beck filmen, men jag satt mest men handen för ögonen :-)

När jag väl la mig så han jag precis lägga huvudet på kudden innan jag somnade.

Ikväll blir det att bada barnen, laga mat och bara ta det lugnt.

David ska jobba så ikväll är det jag som äger fjärrkontrollen :-)

 

Ha en bra dag !

 

Kramar jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards