Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Jenny - 4 oktober 2010 07:51

God morgon mina vänner !

Då va det måndag igen.

Har vrait uppe med Maja ett par gånger inatt.

Det värsta va inte att gå upp varje gång utan det värsta va att hon va så himla pigg och fullkomligt ordbajsade om allt och ingenting mitt i natten.

Som tur va krävde hon inga direkta svar från mig vilket var tur efter som jag inte hade en susning om vad jag skulle svara :-)

En sak som jag snappade upp va:

"Mamma, Emil åker friskor inte på vägen inga ploblem"

Ena annan sak:

"Mamma, kossorna inte landat ännu, dom kommer sen"

Det va en hel den till kan jag säga.

Tror jag tillbringade ca 45 minuter totalt på toa med Maja inatt enbart för att lyssna på hennes ordbajseri.

 

Idag börjar en hård tränings och mat vecka !

Har tänkt mig att jag ska ut och springa idag efter som förkylningen nästan är helt borta.

Måste få upp stegantalet per dag nu.

Har legat på ca 5000 om dagen nu det sista och det är alldeles för dåligt.

 

Hoppas ni får en bra måndag !

 

Kramar jenny

 

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards