Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Jenny - 11 oktober 2010 18:09

Jag klarade det !!!!

Det va så härligt väder när jag gav mig ut för att springa så jag bara fortsatte.....

Resultatet blev en oc en halv kilometer längre än vanligt i ett streck.

Förhoppningsvis blir det ännu lite längre på onsdag, då det är dax igen.

Imorgon får det bli en promenad.

 

Nu ska jag med gott samvete sätt mig i soffan och kolla på bollibompa med Maja.

Sen ska jag pack alla kläderna m.m som jag sålt på tradera.

 

Hoppas ni får en bra kväll !

 

Kramar Jenny

Av Jenny - 11 oktober 2010 12:53

Hej igen !

Nu har äntligen den tunga, grå dimman lättat och solen har kommit fram.

Perfekt väder inför löpningen i eftermiddag.

Nu är det bara två timmar kvar av denna arbetsdagen vilket är väldigt skönt.

Har varit grymt seg hela förmiddagen , men nu börjar det äntligen släppa.

I helgen avslutades 6 av mina 14 tradera auktioner så jag vet vad jag ska göra ikväll :-)

Jag kanske inte har blivit stormrik , men några kronor blir det allt plus att jag vet att grejjerna kommer till användning.

 

Ha en fin eftermiddag !

 

Kramar Jenny

Av Jenny - 11 oktober 2010 07:47

God morgon mina vänner !

Måndag, dimma, tunga ögonlock.......

En otroligt seg morgon.

Men efter flera kärleksfulla kramar av barnen kan man ta sig igenom en hel arbetsdag   

Blev mäkta irriterad när jag åkte till jobbet i morse.

Föraren i bilen framför hade förmodligen fått körkortet i cornflakes paketet i morse,

för så fort det kom möte så bromsades det kraftigt och bilen vinglade fram och tillbaka på vägen.

Stanna hemma !!!!!

Idag blir det en löparrunda efter jobbet.

Var ute och sprang i lördags och det var längesedan det kändes så lätt att springa.

Kanske är det dax att utöka rundan lite.

 

Hoppas ni får en bra dag !

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards