Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Jenny - 2 oktober 2010 19:36

Hej mina vänner !

Nu har vi ätit middag.

Det blev  den ständiga favoriten i den här familjen.

Laxpaj !

Min lilla tjej har varit så gnällig till och från hela dagen.

Hon har vrait ganska varm , men termometern visar ingen feber.

Näsan rinner för fullt och hon har ingen aptit.

Hoppas hon blir piggare snart.

Förmodligen kommer väl jag få hennes baskelusker,

 för det brukar jag ju få.

Nu ligger hon i soffan och halv sover.

Emil och David sitter på Emils rum och spelar något av dom nya ps spelen som Emil fick idag.

Själv sitter jag här och kopplar av lite.

Har precis hittat en ny favvo kanal på nätet.

Dansbandskanalen.se  !!!!

Nu är det bara 20 minuter kvar till Oldsberg är på plats i rutan igen.

Hoppas det blir någon bättre den här veckan än förra.

Jag tippar på Robert Gutsafsson.

Men vem vet ???!

 

Pratade med mormor förut.......

Det var inget roligt samtal.

Hon mår inget vidare och det är inte kul att höra.

Förhoppningsvis blir hon bättre snart.

Jag hoppas att jag oxå blir bra snart så jag kan åka och hälsa på henne.

    Jag älskar dig mormor !   

 

Hoppas ni får en underbar lördags kväll,

för det ska jag ha !

  

Ta hand om varandra !

  

Kramar Jenny

 

 

Av Jenny - 2 oktober 2010 08:09

God morgon mina vänner !

Igår kväll tittade vi på New Moon....

Den var inte så bra som jag trodde den skulle vara.

Jag har ju läst böckerna och dom är ju grymt mycket bättre än filmerna.

Idag ska vi först äta en lugn frukost och sen ska vi till barnklädesmarknaden i byggdegården.

Sen ska vi till Elgiganten och kolla,

Där efter ska vi åka och hämta Emil hos mormor.

 

Ha en bra dag !

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards