Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av Jenny - 30 oktober 2010 21:09

Hej mina vänner !

Nu har jag och maja varit hemma en stund efter kalaset.

Maja sover som en stock och snarkar som en hel karl :-)

Så nu är det bara jag och dansbandslampen en stund till innan jag ska gå och lägga mig.

Jag är sjukt trött efter löpningen idag och endå sov jag nästan en timma på eftermiddagen.

Dagens löpning blev 1.2 mil.

Det kanske iunte hade blivit så långt om inte David hade glämt att hämta mig :-)

Resultatet efter dagens runda blev två stumma ben och en sönder skavd häl.

Imorgon blir det Göteborg för min del :-)

 

Ha en bra kväll !

 

Kramar Jenny

Av Jenny - 30 oktober 2010 08:35

God morgon mina vänner !

Lördag och det regnar inte.....wow !!

Idag blir det lite städning både ute och inne, löpning och ikväll blir det kalas för gudbarnet.

Mycket på en dag , men jag har inte bråttom.

Hinner jag inte färdigt med städningen idag så fortsätter jag imorgon.

Det är inte likt mig att tänka så :-)

Nu är äntligen Kjellgrens i Sätila !!

Ska bli så kul att träffa dom igen.

Det har ju gått ca tre månader och nästan 8 kg sedan vi träffades :-)

 

HA en skön lördag !

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards