Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Jenny - 26 oktober 2010 12:33

Hej svejs !

Nu har jag ätit min välbehövliga lunch.

Idag var det kyckling, champinjoner, broccoli och lite sweet chillisås.

Innan lunchen fick jag en sånt energibortfall.

Skulle piggna till lite med en clementin, men guuuud va sur den va.

Nog piggnade man till lite ialla fall.

Men nu längtar jag bara hem till mina små godingar.

Att bara sitta i soffan och mysa och kolla på bollibompa.

Tända en liten brasa lär jag behöva göra, för inatt va det så kallt inne.

Hoppas det blir som jag har tänkt :-)

Ladda lite inför morgondagen !

 

Ha en fortsatt bra dag !

 

Kramar Jenny

Av Jenny - 26 oktober 2010 07:18

God morgon mina vänner !

Ännu en kall morgon.

Men det är så fint ute, klar himmel och kritvitt på marken.

Igår när jag skulle hämta barnen efter jobbet så träffade jag en person

som jag träffar då och då.

Hon sa till mig : va fin du är !

Och min första tanke va, vad då...jag har ju bara ett par vanliga jeans och en tröja på mig :-)

Men det visade sig att hon menade att det syntes att jag hade gått ner i vikt.

Gud va det värmde !!!!!

Tack snälla   .

Det var en lugnt kväll i går.

Jag badade Maja för första gången riktigt sen hon fick gipset.

Men hon vägrar att använda den handen.

Inatt vaknade hon och var helt förtvivlad.

Titta mamma!!! så visade hon att gipset var borta.

Det var precis som om hon hade glömt att gipset var borttaget, att det hade ramlat av .

När barnen hade somnat så tittade jag på Biggest Loser.

Och jag grät som ett barn !!!!

Det var väldigt känslosamt när deltagarnas familjer kom och hälsade på, och där satt jag ensam.

Imorgon bär det av på en "utflykt" med familjen.

Vissa tycker nog att det ska bli roligare än andra :-)

 

Hoppas ni får en bra dag !

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards