Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Jenny - 23 oktober 2010 21:43

Nu är vi hemma efter dagens alla aktiviteter.

Fick en härlig middag hos mamma,

sen bar det av hemmåt för att kolla på dansbandskampen.

Maja somnade ganska omgående mot armstödet i soffan :-)

Emil och David spelar ps2 och här sitter jag......

Ganska mör i kroppen, men det var ju ganska väntat.

Imorgon blir det städning medans Emil och David är på simskolan.

Efter det bär det motvilligt av till willys för lite storhandling.

Funderar på att åka till Ullared på onsdag.

 

Sov gott miona vänner !

Kramar Jenny

Av Jenny - 23 oktober 2010 17:14

Hej svejs !

Har precis avklarat 9,1 km på 55 minuter.

Min kilometer tid har kortats ner med 27 sekunder :-)

Någonting säger mig att jag kommer känna av detta imorgon :-)

Men det kan det vara värt.

Vågar inte ens tänka på hur många lite vatten jag har i mina skor som jag släpat med mig på rundan.

Konstant spöregn !!

Nu ska vi snart äta en god stek, potatisgratäng och .....JULMUST !

Det är jag som står för efterrätten och det blir....

Halloncheececake med digestive och vaniljkesella.

 

Ha en bra kväll mina vänner !

 

Kramar Jenny !  

Av Jenny - 23 oktober 2010 17:14

Hej svejs !

Har precis avklarat 9,1 km på 55 minuter.

Min kilometer tid har kortats ner med 27 sekunder :-)

Någonting säger mig att jag kommer känna av detta imorgon :-)

Men det kan det vara värt.

Vågar inte ens tänka på hur många lite vatten jag har i mina skor som jag släpat med mig på rundan.

Konstant spöregn !!

Nu ska vi snart äta en god stek, potatisgratäng och .....JULMUST !

Det är jag som står för efterrätten och det blir....

Halloncheececake med digestive och vaniljkesella.

 

Ha en bra kväll mina vänner !

 

Kramar Jenny !  

Av Jenny - 23 oktober 2010 07:36

God morgon mina vänner !

Känns inte nåt konstigt att vara uppe nu bara för att jag ska åka och JOBBA.

Kommer inte ihåg när jag jobbade helg senast.

Typ...kanske för en sju år sedan.

Som tur är blir det inte så länge.

I eftermiddag blir det lång löpning.

Jag ska springa mot Rävlanda och efter en timma ska David och barnen komma och plocka upp mig.

Undrar hur långt jag kommer :-)

Efter det får jag en välförtjänt middag hos mamma.

Hoppas bara att vädret blir lite bättre än vad dte är nu.

 

Hoppas ni får en bra dag !

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards