Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Jenny - 5 oktober 2010 20:34

Hej på er !

Nu har jag och Ronja precis varit ute på en timmas promenad.

Det var ganska blåsigt men skönt.

Men hua vad fort det blir mörkt på hösten.

Skönt att jag hade Ronja med mig.

Nu sitter jag i soffan med datorn i knät och tar ett glas vin.

Imorgon är det ledig onsdag.

Tänkte att jag skulle baka lite imorgon efter som jag har fikat på jobbet på torsdag.

Sen tänkte jag om tiden räcker till åka och hälsa på mormor när David vaknat.

 

Sov gott !

Kramar Jenny

Av Jenny - 5 oktober 2010 12:35

Hej igen !

Nu har jag ätit min lunch bestående av kyckling file, bönsalsa och tomat.

Jag blev så där behagligt mätt.

För en stund sedan fick jag min orderbekräftelse på vår diskmaskin !!!

Det har nästan varit Davids största önskan sedan vi köpte huset :-)

Vissa nöjer sig med det lilla.

Idag blir det ingen träning (inte utan barn ialla fall).

Det får bli en liten vilodag efter går dagens tuffa löpnng med vagnen.

Kanske läsa lite i min bok, för nu är det inte mycket kvar av den.

 

Ha en bra eftermiddag !

 

Kramar Jenny

Av Jenny - 5 oktober 2010 07:35

God morgon mina vänner !

Idag är det tisdag.....igen.

Igår var jag ute och sprang 5 km med Maja i vagnen.

Inte riktigt vad jag hade planerat , men det fick blir så efter som David och Emil fick flänga iväg till optikern. 

 Emil hade krockat med en kille i skolan så glasögonen var alldeles skeva och stackarn hade ett jätte blåmärke på kindbenet.

Varför planera när man ändå måste ändra på planerna nästan varje dag ?

Innan jag la Maja igår kväll var jag bara tvungen att kolla hur det går med mina auktioner på Tradera.

Och tänka sig.....

Jag hade sålt ett par treggings och två par mysbxor till en och samma köpare :-)

Ett litet klirr i kassan och mer plats över i garderoben :-)

Fusk vägde mig i morse och......vågen visar stadigt neråt bara efter en dag!

Har hittat så mycket kläder efter garderobs röjningen förra veckan som jag nästan kommer i.

Men ett eller två kg till så är jag i dom oxå !

 

Hopppas ni får en bra dag !

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards