Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Jenny - 27 oktober 2010 16:36

 
Av Jenny - 27 oktober 2010 06:45

God morgon mina vänner !

Hade tänkt mig lite sovmorgon idag, men icke då !

Maja har kommit in i en "vakna tidigt" period.

Det gör mig inget på vardagarna när vi väl ska upp tidigt,

men lediga dagar känns det inte jätte kul direkt att gå upp runt sex.

Men det jobbigaste blir på kvällen när man måste hålla henne vaken, för hon vill gärna somna vid fem - sex tiden.

Idag ska hela familjen åka till Ullared.

Myran ska oxå med om hon inte blir inringd på jobbet.

Kan vara bra att ha en extra person med sig när man ska smyga lite med julklappar :-)

Emil längtar nästan lika mycket som jag :-)

Och trot eller ej , men David åker med frivilligt !

Nu sitter jag här vid datorn med min Nutrilette och ett stort glas vatten.

Det är vad jag äter till frukost varje dag .

Maja sitter och myser framfrö bollibompa och resterande av familjen sover.

Ska snart plåga mig in i duschen.

Det är inget kul att duscha när det är kallt inne.

I går kväll eldade jag som en tok, men det blev aldrig riktigt varmt.

Det kändes som om värmen gick raka vägen ut igen.

Hoppas det blir bättre när dom andra fönstrena kommer på plats (om dom kommer på plats).

 

Hoppas ni får en bra dag !

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards