Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Jenny - 12 oktober 2010 20:10

Hej mina vänner !

Har inte haft orken att skriva innan nu.

Har haft en hemsk hu´vudvärk hela dagen.

Åkte hem från jobbet på förmiddagen och bäddade ner mig i soffan.

Vaknade tre timmar senare.....

Nu har Maja somnat och killarna har åkt till Lars och Lena för att kolla på fotbollen.

Lugnt och skönt.....bara jag och soffan !

Hoppas huvudvärken är borta imorgon efter en hel natts sömn förhoppningsvis.

Imorgon är det ledig onsdag med barnen.

Vi ska gå till stranden och ha picknick med Viktoria, Johanna och barnen.

Ska bli jätte kul och jag hoppas att dety inte blir någon tråkig dimma imorgon som det va idag.

Idag kom ÄNTLIGEN våran diskmaskin som vi beställt !

Nu ska den bara installeras.

När man inte haft diskmaskin innan så fattar man nog inte hur mycket förberedelser det är innan man kan börja navända den :-)

Förhoppningsvis är den inkopplad och klar nästa vecka.

 

Hoppas ni får en bra kväll !

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards