Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Jenny - 15 oktober 2010 19:40

Hej !

Sitter framför datorn och har precis lagt ut lite fler saker på Tradera.

Har lyckats att sälja nästan allt som jag lagt ut innan.

Övriga familjen sitter och tittar på Barda.

Det sprakar mysigt ifrån spisen och den goa värmen sprider sig i huset.

Det är annat än vad man kan säga om utomhustemperaturen nu :-)

Har precis tagit beslutet att morgondagen kommer att bli en mys/städdag.

Dammet har lyckats att samla sig både här och där.....

Ett gigantiskt spindelnät finns i ena köksfönstret.

När jag läser igenom det jag nyss skrev så verkar det som om vi har världens snuskigaste hem, men det har vi inte.

Det låter betydligt värre än vad det är !

Har en förhoppning om att barnen ska sova länge i morgon.

Jo jo...drömma går ju :-)

Varje minut efter sju är jag nöjd med.

Bara för det så vaknar väl Maja vid sex :-)

Nä nu börjar det bli dax för att ladda inför idol.

 

Hoppas ni får en underbar kväll !

Kramar Jenny

Av Jenny - 15 oktober 2010 09:32

 
Av Jenny - 15 oktober 2010 07:41

God morgon mina vänner !

Äntligen fredag igen !

Inatt fick jag ett hastigt uppvaknande .....

Maja fick nämligen in en fullträff med sin "chipsade" arm rakt på mitt näsben :-)

Jag är väldigt glad att det inte syns något.

I nästan ett år har jag haft ett par nya jeans hängandes i garderoben som jag köpte för ca 6 år sedan, alltså efter Emil föddes.

Idag kunde jag för första gången ha dom på mig !!! :-)

Tror ni att detta blir en sporre att fortsätta ??

Idag blir det jobb på förmiddagen och möte hela eftermiddagen.

Sen blir det fredagsmys med familjen ikväll   .

David ska jobba nätter fredag till tisdag så han kommer väl vara mindre social ett par dagar.

 

Hoppas ni får en bra dag !

 

Kramar jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards