Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Jenny - 7 oktober 2010 12:49

Hej mina vänner !

Har haft fullt upp idag på förmiddagen.

Därför har jga inte hunnit skriva innan nu.

Men jag tror att ni över lever :-)

Idag är mitt självförtroende en aningen triggat.....

För idag är jag Smart, Snygg och Smalare :-)

Detta lever jag efter idag och förhoppningsvis håller det i sig ett tag framöver.

Varför bryta en bra tränd, så idag får det blir en timmas promenad med Ronja igen.

Har hittat en perfekt runda där jag vet att jag får dom stegen jag behöver för dagen.

Om jag lyckas fortsätta lika bra över helgen som jag har gjort hittills i veckan så kommer jag klara mitt andra delmål nästa vecka !

Men det mest positiva idag var inte vågen utan måttbandet.

-1,5 cm sen i måndags !

Imorgon är det äntligen fredag !

Det innebär fredagsmys med mina små söta barn.

David böter jag bara i dörren , för han åker och jobbar natt när jag kommer hem :-(

Har letat fram två nya recept som jag ska laga imån.

En gulasch soppa med chorizo och till efterrätt blir det hallonchesecake i glas.

Två väldigt enkla recept vilket betyder att det går fort och att barnen kan vara med och laga.

 

Hoppas ni får en fortsatt bra dag !

 

Kramar jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards