Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Jenny - 2 januari 2011 09:49

God morgon mina vänner !

I dag blev jag väckt av att Maja satt lutad över mitt ansikte och gav mig en blöt puss på näsan :-)

Och då menar jag verkligen blöt !

Det är en lika klarblå himmel ute idag som det var igår, men det verkar vara en aningens kallare :-)

Idag har jag en liten besviken kille här hemma...

Han var bjuden på filmkväll hos en kompis, men tyvärr så har kompisen blivit sjuk.

Nytt försök på torsdag igen.

Idag är det nog dax att börja ta tag i allt man skjutit framför sig.....

Det är hemskt att se allt damm i solljuset.....ändå har jag inte gjort annat än att städa dom sista dagarna.

Nu ska jag snart ta mig en kopp kaffe och en bit av den kvarvarande efterrätten sen nyårsafton :-)

Den var såååååå god !

All maten på nyårsafton var super god !

Och det var inte alls så fel att fira ensamma hemma.

Man kan vara uppe sent ändå, dricka och äta mycket gott , men vi var uppe alldeles försent kände vi igår :-)

Synd bara att det skulle regna och blåsa på tovslaget.

Men lite raketer blev det och Maja som vaknade fem minuter innan tolvslaget satt i sin vagn och blundade hela tiden.

Nu är det bäst att jag lämnar ifrån mig datorn, för Emil står och hoppar och vill kolla på Fångarna på fortet på tv4play :-)

Tur att det finns ibland så jag kunde få kolla på stjärnorna på slottet i lugn och ro igår ikväll.

Nu har jag bara en vecka kvar på min ledighet :-)

Stackars David fick åka till jobbet i morse......och sen två kvällar...sen är han ledig igen .

 

Hoppas ni får en bra dag !

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards