Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Jenny - 24 januari 2011 19:15

Hej på er !

Nu den underbara stelheten tillbaka :-)

Jag har varit ute och tvingat mig själv att spinga 5km på en underkyld väg.....inte så smart kan tyckas, men ack så nödvändigt.

Det var lika skönt att springa idag som sist.

Hoppas verkligen inte att det kommer mera snö som dom har sagt.

Inatt har jag sovit som en stock med ett avbrott och det var när Maja vaknade.

Fattade ingenting när klockan ringde i morse.....och gissa om jag bara ville stänga av klockan och vända mig om och somna om :-)

Gårdagen har satt sina spår även idag.

Är vansinningt trött i huvudet !

Jag som hade laddat för en lugn kväll i soffan för att kolla på Biggest Loser och Familjen annorlunda......men icke !

Det var tydligen bestämt innan jag kom hem att det enbart skulle visas hockey på vår tv i kväll :-(

Funderar på att lägga mig tidigt, men jag vill så gärna se mitt program.

 

Hoppas ni får en mysig kväll !

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards