Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Jenny - 29 januari 2011 16:32

Hej igen !

Det är så skönt att sätta sig och mysa med familjen efter att man har städat hela huset från golv till tak.

Har hämtat Maja hos Myran, och Emil har inte kommit hem ännu.

Tror han kommer somna väldigt skönt ikväll :-)

NU har jag äntligen tömt nya kameran och här kommer lite bilder bl.a från Emils barnkalas m.m

 

         

 

David har varit ute och klyvt ved.

   

 

Majas nya favvo spel är fyra i rad.....

Så fokuserad är det sällan man ser henne :-)

 

Jag hoppas så att mitt halsont går över tills imorgon så jag kan ge mig ut och springa.

Det blir jätte fel när jag har planerat att träna , men inte kan pga sjukdom eller annat.

Men jag håller tummarna för imorgon.

Har börjat fundera på vad vi ska köpa till lillstumpan som fyller 3 år på tisdag.

Tyvärr jobbar David kväll på tisdag.

 

Hoppas ni får en mysig kväll !

 

Kramar jenny     

Av Jenny - 29 januari 2011 08:55

God morgon mina vänner !

Idag är det städ dag.

Och för en gångs skull så ska jag få städa ganska otrört.

Emil ska till lek och buslandet på kalas, Maja ska spendera ett par timmar med sin fina gudmor.

Och David ska ut och klyva ved :-)

Det är bara att höja volymen och städa på !

Idag ska jag oxå hämta min efterlängtade usb-kabel till kameran.

Så i eftermiddag lär det nog dyka upp ett och annat kort här :-)

Ikväll ska jag äntligen få smaka på dom goda ostarna som David och emil var och köpte i den lokala lanthandeln :-)

Brieost och hjortronmarmelad kan bli en spännande upplevelse att testa.

 

Hoppas ni får en bra dag !

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards