Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Jenny - 11 januari 2011 10:59

God morgon mina vänner !

Kanske inte är morgon för er längre, men för mig och Emil är det :-)

Vi sov fram till 10 så nu äter vi frukost framför tv:n.

Jag har haft en hemsk huvudvärk sedan i gårkväll.....undrar om det är min tur nu lagom tills Emil börjar bli bättre ??

Den som lever får se !

Emil har betsämt att vi bara ska ligga i soffan hela dagen och kolla på film.....inte mig emot :-)

Kanske med några få undantag, för det lär bli många vändor till spisen idag.

Jag tände i spisen när jag väckte Maja i morse , men det är fortfarande bara 18 grader inne.

Jag hatar denna kyla just nu !

Jag vill ha vår, bara vägar och sol !!!

Är detta för mycket begärt ??

Tydligen om man får tro den väderprognosen som jag såg i gårkväll.

För enligt den så ska det komma in mera snö inatt och sen lite mera regn........

Trött på detta nu !

Nu ska jag ta mig en kopp te, lägga in mer ved i spisen, en alvedon och sen ska jag lägga mig isoffan igen.

 

Ha en bra dag !

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards