Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Jenny - 21 januari 2011 13:34

Sitter och väntar på att min sjuåring ska komma hem från fritids.

Nu är mat och tårta inhandlat, huset städat så nu kan han komma :-)

Jag önskar jag hade haft en kamera så jag kunde ta en bild på Emils min sen när han går in i garaget :-)

Maja har väntat och väntat på sin storebror så hon tillslut somnade i soffan medans jag städade.

Tur att det är fredag så hon kan vara uppe lite längre ikväll.

Känns som om morgondagen får bli en lugn dag med uppladdning inför barnkalaset på söndag.

Nu är det bara 20 minuter kvar tills han kommer :-)

 

ha det så länge !

 

Kramar Jenny

 

Av Jenny - 21 januari 2011 07:11

God morgon mina vänner !

Idag är det min tur igen att vara hemma med Maja.

Var uppe tidigt och gjorde frukost till Emil som idag 9:51 blir 7 år !

Jag kan knappt fatta hur fort tiden har gått.

När David kom hem från sitt nattpass så fick Emil sin present.....

Han fick hockeybiljetter.

Det är meningen att jag, David och Emil ska göra en heldag i Göteborg, kolla på hockey m.m

Oj va glad han blev, men det bleknar nog bort när han får se vad som står i garaget i eftermiddag :-)

Ska städa nu på förmiddagen ......svärföräldrarna kommer i eftermiddag efter det att dom har hämtat Emilm i skolan.

Och ikväll kommer mamma, Sanna och C-G och käkar lite.

Det är väl lika bra att köra i gång !

 

Ha en bra dag allihop !

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards