Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Jenny - 27 januari 2011 18:36

Hej mina vänner !

Vi har precis ätit nybakade mackor som Maja och hennes farmor har bakat i eftermiddags.

Det är alltid lika gott med färskt bröd :-)

Jag fryser som en tok !

Tror inte jag har tinat efter min löparrunda i går :-)

Det var -5 grader och en snål vind.

Gjorde ju inte saken bättre att det har varit svinkallt inne inatt och hur kallt som helst ute.

Men nu börjar jag se ljuset i tunneln......

I går ringde snickaren som var här i helgen och lämnade sin "offert".

Som det ser ut nu så kommer renoveringen av vårt hus börja vecka 7 :-)  ÄNTLIGEN !!!!!!!

Imorgon är det äntligen fredag......kanske får bli lite goa ostar från delikatessen :-)

På söndag får jag min nya usb kabel så jag äntligen kan tömma kameran på alla bilder jag tagit.

Räkna med att en hel del kommer dyka upp här under helgen !

Nu ska jag ta på nybadade Maja hennes pytte sen ska vi mysa ner oss i soffan med en filt.

Myspys på hög nivå !

Som ni kanske märker så blir det ingen träning för mig idag.

 

Hoppas ni får en mysig kväll !

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards