Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Jenny - 13 januari 2011 17:12

Hej på er mina vänner !

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det vår bröllopsdag hurra hurra hurra !

Tack David för att du har stått ut med mig dessa fyra år och några år dess för innan   .

Synd bara att vi inte kunde fira den ihop :-)

Jag får fira med mina underbara barn och kanske att jag ska unna mig ett glas vin.

I morse när jag ställde mig på vågen och den visade -2 kg  !

Jag har klarat 2 kg på tre dagar !

Hoppas att alla mina syndar kilon är borta tills nästa vecka så jag kan börja jobba på mina resterande grav kilon och jobba mot mitt mål.

Imorgon blir det ännu en dag hemma med sjukt barn och denna gången är det lilla Maja.

Hon har åkt på ögoninflammation och får inte vara på dagis imån.

Men det är ganska skönt att hon inte är "dålig" på samma sätt som Emil.

Hoppas att det försvunnit tills på lördag när det är kalasdax.

Nu ska jag röja undan och se till att få något i magen, sen ska jag sätta mig hos mina barn i soffan och titta på bollibompa.

 

Stor kram till er alla   

 

Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards