Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Jenny - 14 januari 2011 09:16

God morgon mina vänner !

Vaknar idag upp till en smått rörig morgon.

Jag lovar att aldrig mer säga att jag har dom friskaste barnen !

Men fram tills nu så har jag haft det :-)

Maja har ögoninflammation, david har jobbat natt och Emil ska till skolan.

När jag väl hade fått bort allt gegg från Majas öga, så fick jag pälsa på barnen alla kläder och sätta Maja i pulkan för att följa Emil ner till skolbussen.

Nu sitter min lilla mystjej i soffan med sin "bebis" och tittar på Nalle Puh.

Själv har jag tänt i spisen, druckit en kopp te och funderar på att plocka undan alla ljusstakarna.

Det bär emot, men nu börjar jag känna mig fördig med allt som har med julen att göra och vill välkomna våren.

Men om jag tittar ut genom fönstret så lyser våren med sin frånvaro.

Visst är det fint , men nu räcker det !

Ikväll ska jag och barnen laga lite lyxfredagsmat (det var ju inget vidare firande igår).

Det blir fetaost och salami fylldkycklingfile, en snabbglass med turkiskyoghurt, blåbär m.m

Hoppas det blir lika gott som det låter :-)

Imorgon är det kalasdax, men som det ser ut nu så kan inte hela familjen åka, så vida det inte sket ett mirakel med Majas ögon.

Emil sa till mig när vi gick ner till bussen "Mamma jag måste bara åka på kalaset imån , för jag har ju gjort en present helt själv" :-)

Det är mammas kille det !

 

Hoppas ni får en bra dag !

Kramar Jenny

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards