Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Jenny - 6 januari 2011 18:30

Hej på er !

Idag har jag fått gjort en hel del.

Jag och Maja var ute och skottade i förmiddags, men det kändes i hela kroppen att jag skottade mycket i går.

Min räddning blev vår granne som erbjöd sig att "ploga" vår lilla väg med sin fyrhjuling.

Tusen tack Patrik !

Sen har jag städat till och från hela dagen.

hela familjen hade en jätte mysig lunch framför tv:n där vi kollade på skidor och åt en god soppa.

Det var riktigt kvalitetsmys   .

Eftermiddagen har bara bestått av en massa städning.....

Inte så kul att göra , men välsigt skönt när det är gjort.

Nu har jag slängt in en potatisgratäng i ugnen och till den blir det vitlöks och basilikaost fyllda kycklingfileer.

Muns filibabba :-)

 

http://www.youtube.com/watch?v=9fy91mHAPpE

En underbar låt !

 

http://www.youtube.com/watch?v=GirJdItqjTE

Ännu en underbar låt !!

 

Hoppas ni får en skön kväll !

Kramar Jenny

Av Jenny - 6 januari 2011 09:59

God morgon mina vänner !

Det va inte skönt att vakna upp till en temperatur av 17 grader inne idag.

Men för första gången så kom jag upp till en sprakande brasa.

Undrar om det var Davids samvete som tände i spisen :-)

Han och Emil är i gympahallen och kollar på fotboll nästan hela dagen idag.

Men han missade att hämta in mer ved...så jag får tyvärr plåga mig och gå ut ändå.

Idag blir det städning och mys för min och Majas del.

Men det går nog ganska fort när det bara är vi hemma.

Ikväll ska vi laga lite god mat och mysa hela familjen.

Nu börjar det snöa igen !

Och jag som skottade som en tok igår, men nu syns det knappt.

I går kväll var vi hos Fredrik o Malin och åt räkor.

Det var väldigt längesedan jag åt räkor och det va sååååå gott.

Nästan lika gott som mormors stekta makrill med spenat :-)

För den som tänkt nå mig idag kan skippa min mobil.

Jag har inte haft någon komtakt med nätet på flera dagar !

 

Ha en bra dag !¨

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards