Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Jenny - 12 januari 2011 09:19

God morgon mina vänner !

Idag går flyttlasset......inte för oss, men för våra tomtar :-)

Maja har sagt att dom ska flytta ner i källaren.

Det har varit en ganska bra natt med tanke på att David inte har varit hemma.

Maja väckte mig vid åtta och det tycker jag är helt okej.

Jag har nu på morgonen friskförklarat min son.

Skönt både för oss och för honom att han ska till skolan imorgon.

Men jag hade en riktig kvalitetsdag igår med min son.

Oftast är det David och Emil som gör saker, men igår var det bara jag och Emil.

Även om vi inte gjorde så mycket mer än att kolla på film så blev det mycket prat och mys.

Men den mysiga dagen förstördes lite på eftermiddagen när jag kände av hjärtklappning och med det kom en hemsk ångest.

Jag kände mig precis som när jag låg inne med högt blodtryck när jag var höggravid.

Men som tur va gav det med sig efter några timmar.

Hatar att denna ångesten ska komma varje gång jag känner något obehag i kroppen.

Kanske blir extra mycket nu när jag inte kan träna fullt ut eftersom jag inte kommer ut på mina promenader och löparrundor, för träningen är min medicin.

Idag har Emil och Maja bestämt att vi ska ha filmmys med popcorn .

Låter mysigt !

 

Hoppas ni får en bra dag !

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards