Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Jenny - 8 januari 2011 19:39

Hej på er  !

Har varit en dag kantad av en massa regn.

Jag har inte vrait utanför dörren mer än när jag har hämtat ved och en gång när jag gick ner till bastun.

Annars har jag lagt en massa energi på att plocka undan alla små saker på barnens rum.

Emils rum blev riktigt bra !

Nu ser man att han har ett skrívbord :-)

Majas rum är lite värre...

Om det blir bättre väglag imorgon så kanske vi ska till Ikea för att köpa diverse saker som behövs , tex förvaringsbackar, skrivbordslampa m.m

Det är bara att hålla tummarna !!!

Nu har vi precis ätit en god kycklinggryta som David lagat.

Snart ska vi titta på "Stjärnorna på slottet".

Emil slog sin hand förut...då sa Maja...

"Vi får köpa en ny Emil " :-)

Dom är allt bra söta dom små !

Har hört att den berömda "Ulrik" närmar sig Grebbeshult med stormsteg.

Det får bli en liten whiskey ikväll !!!!!

 

Ha en bra kväll !

 

Kramar Jenny

 

Av Jenny - 8 januari 2011 09:30

God morgon mina vänner !

I dag vaknar man upp till ett riktigt skitväder.

I går var det ju helt underbart.

Inte speciellt kallt och en massa sol.

Vi satt ute vid garageväggen och vi fikade varm nyponsoppa och bullar.

Men nu regnar det......

Och varför händer det inget när jag vill att det sja göra det ??

Dom flesta spontana och roliga sakerna händer nästan alltid när jag inte känner för det.

Varför ????

Jag vill vinna på triss, åka till stan och bara gå där och strosa, äta och dricka gott och kanske handla lite......allt detta utan att behöva fundera så mycket på vad det kostar...(och här vaknar jag upp ur min dröm).

Men jag får väl börja göra det jag gör varje dag....

Städa !!

 

Hoppas ni får en bra dag !

 

Kramar Jenny

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards