Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Jenny - 22 januari 2011 16:48

Undra vad David tänkte när han kom hem förut och det sitter två kaffedrickande karlar i vårt kök :-)

Alltid kul när det kommer folk hit och hälsar på...tyvärr händer det allt för sällan bara.

Nu är huset mätt både på höjden och brädden...så nu är det bra att vänta och se vad vi får för kostnadsförslag.

Skulle vara så kul om det kunde komma igång snart, så det kanske skulle kunna vara klart till våden så det bara hade varit att måla när vädret tillåter.

Nu ska jag snart sno ihop en middag av typ ingenting alls.....

Jag hatar verkligen januari !
Man har alltid tomt i plånboken och eftersom jag alltid storhandlar tidigare i december så räcker maten sällan januari ut.

Varför lär man sig aldrig trots att det är så vraje år ???

Idag tror jag att det ska bli nötfärsbiffar (kanske inlindade i bacon) med potatismos och gräddsås.

Hoppas på en lugn kväll med stjärnorna på slottet.

 

Ha det så bra !

 

Kramar Jenny

Av Jenny - 22 januari 2011 09:27

God morgon mina vänner !

Vi hade en jätte trevlig kväll i går.

Mamma, Sanna & C-G var här och grattade Emil och åt lite mat.

Men det var inte bara Emil som fick presenter i går :-)

Även jag fick min present lite i förskott !

Jag har äntligen fått min efterlängtade systemkamera !!!!!!!

Tusen tack mamma & C-G !!!

Så idag blir det en massa fotograferande.....

Annars blir det en ganska lugn dag.

David sover efter att ha jobbat natt (som tur va så sover han inte hemma ).

Jag ska baka lite bröd, och i eftermiddag kommer det en snickare som ska beräkna hur mycket det kan kosta att klä om vårat hus.

Ska blir skönt att äntligen få det gjort.

Annars blir det nog bara att ladda inför barnkalaset i morgon :-)

Det kan bli livat värre !

Kul att alla utom en kompis kommer (bra utdelning).

Nä nu får jag inte ha datorn längre....Emil vill kolla på Barda som han missade i går.

 

Ha en bra dag !

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards