Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Jenny - 17 januari 2011 18:11

Hej på er !

Någon son har något tips på hur man lär sina barn hur man sitter riktigt i en soffa ??

Maja har precis ramlat baklänges ner från armstödet på soffan.

Så kan det gå !

I morse var det dax för vägning igen....

Jag måste säga att jag är väldigt nöjd med att jag klarat att hålla vikten trots lite slarv på kalaset m.m

Det är så svårt att hålla fingrarna borta från allt det goda när det är helg.

Har en väldigt spänd kille här hemma nu.....

Han fyller år på fredag och på söndag ska han ha kalas för kompisarna på leklandet på Kungdmässan.

Ska bli skönt att slippa en massa planering, städning m.m

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med mina små.....David har precis gått och lagt sig.

Han ska jobba natt hela veckan.

Och givetvis är barnen som mest högljuda när han lagt sig :-)

 

Hoppas ni får en bra kväll !

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards