Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Jenny - 28 januari 2011 18:15

Hej på er !

Nu är pizzan i ugnen och ölen är öppnad och det bästa av allt....

Det är fredag !!!!!!!

Jag har precis avverkat min första hela arbetsvecka för detta året.

Utan sjukdomar och annat som stör.

Det har varit en lugn eftermiddag på jobbet med både hund och bebis besök :-)

Medans jag gjorde pizzan så satt Maja och ringde till sin mormor och sin gamla mormor.

Jag blir varm i mitt hjärta när jag hör hur hon pratar med dom.

Mina killar har varit nere i vår "lokala lanthandel" (Grebbeshults delikatess) och köpt lite goda ostar till våran ostbricka.

Skönt att något så lyxigt kan vara så nära när man bor utanför byn :-)

I morgon får det bli lite städ och brödbak....och icke att förglömma.....jag ska springa och ta min efterlängtade vila på dagen :-)

Emil ska ju iväg med en kompis imorgon så det är bara Maja hemma att lägga all fokus på.

NU är maten klar !

 

 

Kram på er mina vänner !

 

Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards