Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Jenny - 31 januari 2011 17:41

Medans barnen är lugna så passar jag på att tömma kameran.

Här kommer några....

 

 

I går passade vi på att vara ute länge efter som det va så härligt väder.

 

     

 

I lördags åt vi av denna goda ostbricka....mums !

 

Min lilla hjälpreda i brödbaket :-)

 

 

Lördagsmys !!!

 

Kramar Jenny              

Av Jenny - 31 januari 2011 17:07

Ja då var det måndag igen och nya tag med viktnedgången.

Det har varit så mycket annat som har tagit både energi och tid så det har inte riktigt blivit det resultat som jag hade önskat.

Men denna veckna har jag gjort en stenhårt mat och träningsschema.

Så om jag bara håller detta så ska det nog hända grejjer.

Det kommer nog bli lite svårt med karaktären imorgon när vi ska bjuda på lite glass efter som min lilla tjej fyller hela 3 år.

Och idag fick hon det första kortet....från gamlamormor och gamlamorfar.

Nu ska jag plocka undan lite, mysa med barnen och kolla på bollibompa innan jag ska dra fram cykeln .

Perfekt att träningscykla till Biggest Loser :-)

Man kan nog inte bli mer peppad iallafall.

Ska nog försöka att tömma kameran igen oxå.

Tror det blev ett hundratal kort igår när vi var ute.

 

Hoppas ni får en bra kväll.

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards