Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Jenny - 15 januari 2011 21:58

Hej igen !

Nu har vi varit i Åsa och firat mormors 75 års dag !

God mat och många goa skratt :-)

Hoppas mormor var lika nöjd som vi andra va.

Jag och David har kollat på Stjärnorna på slottet, Maja sover och Emil åkte med sin mormor hem (skräll).

Har fått ett fruktansvärt sug att börja på gym !

Det tråkiga är att det kostar en del...

Även om det är okej pris på själva gymkortet så kostar det att ta sig dit m.m

Varför kan det inte finnas ett gym i Sätila ???!

Vet att det är ett på gång , men vem vet när det är igång ?

Jag vill träna NU !!!!

Har fått tips om ett gym i Bollebygd (Forsa) som ska vara bra....

Mycket som ska passa in.

Just nu känner jag att den snön som föll i natt är fullständigt meningslös.

För nu spöregnar det !!!

Det riktigt piskar emot fönstrena.

Det första David fick göra när vi kom hem förut va att ta bort all snö från studsmattan så att inte snön skulle förstöra den när regnet kom.

Min fina syster fick ett nagelkitt idag, som hon så snällt provade på mig.

Så nu har jag blanka, fina naglar med några blommor på :-)

Tack Sanna !!!

Barnen fick oxå lite födelsedagspresenter i förskott av sin gamlamormor.

Jättefina kläder !

 

Hoppas ni haft en bra kväll !

 

Kramar Jenny

Av Jenny - 15 januari 2011 10:54

Hej igen !

Här kommer lite blandade bilder.

          

Dessa bilder är ifrån nyårsafton.

Mamma, Sanna och C-G var här och grillade korv till lunch.

David fick äran att skotta av altantaket :-)

 

 

Kocken på nyår och vår avanserade dukning :-)

 

   

Mys på hemmaplan    

 

 

Dessa tulpaner fick jag av David på bröllopsdagen !

 

Ha en bra dag !

 

Kramar Jenny       

Av Jenny - 15 januari 2011 09:33

God morgon mina fina vänner !

Äntligen lördag !!!

Efter en ganska orolig natt har jag nu ängnat en kvart åt att försöka få upp Majas geggiga ögon :-(

Jag som tyckte att hon var på bättringsvägen igår, men ack så fel jag hade....idag var det ännu värre och i båda ögonen.

Efter som jag gjorde ett riktigt städröj i går när jag var hemma med Maja så ska jag idag inte lyfta ett finger :-)

Det mest ansträngande jag ska göra är väl att sitta på träningscykeln :-)

I eftermiddag ska vi på kalas.

Min underbara mormor fyller 75 år idag !

Hade varit kul om hela familjen hade kunnat följa med.

Är smått avundsjuk på vår granne som just nu är ute och skottar med sin fyrhjuling.

En annan får väl gå ut med den "lilla" skyffeln senare innan allt regn ska komma.

Men nu är det mys, elden sprakar i spisen, barnen tittar på bollibompa, jag lyssnar på ring så spelar vi (kärringvarning), David sover  och ljudnivån är än så länge ganska låg :-)

Känner mig ganska låst när David sover hemma efter att ha jobbat natt, men jag hoppas att han vaknar snart så jag kan koka mitt kaffe :-)

 

Det blir en "datablombukett" till underbara mormor !

 

  

 

Ha en underbar dag allihop !

 

Kramar Jenny

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards