Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Jenny - 3 januari 2011 10:06

God morgon mina vänner !

Idag börjar min sista vecka på julledigheten.

Det är denna veckan som alla måsten ska bli gjorda.....

Ialla fall hade det varit skönt att fixat allt innan jag börjar jobba igen.

Men med en uttåkade son och en hyperaktiv dotter så känns det som om den mesta tiden kommer gå till dom :-)

Känner mig ganska pigg med tanke på att jag har varit uppe fyra gånger inatt plus att jag hade jätte svårt att somna om mellan gångerna.

Idag börjar mjukstarten på slutspurten på min viktnedgång.

Oj vilken mening det blev då :-)

Men jag har inte vågat ställa mig på vågen än för att kolla vad alla synderna har kostat mig.

I går kväll beställde jag lite nya kläder....

Modeller och storlekar som jag inte haft på länge.

Vissa plagg kräver gansk hårt arbete innan jag kommer i dom, men jag ska kunna ha alla kläderna innan jag ska på melodifestivalen 12/2 !!!!

Nu ska jag dricka upp mitt morgonkaffe innan jag ska ut och hugga lite "tänneved".

Jag får väl bunkra med ved inne ikväll så jag slipper gå ut i morgonbitti när stora snöovädret kommer.

Enligt den prognosen jag såg nyss så ska det snöa konstant i två dagar !

Skönt att slippa ut och köra bil :-)

 

Hoppas ni får en bra dag !

 

Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards